1.06.2013

000.

Los Angeles, Kalifornia. Praktycznie na kogo się tam nie spojrzy, wygląda na jakąś sławę, lecz to miasto podobało mi się, nawet bardzo i nie tylko z tego powodu. Powodów było mnóstwo, ale LA jako samo miasto było bardzo ciekawe, zwłaszcza rozrywkowo.

Nazywam się Vivienne Stark. W Los Angeles mieszkam od niedawna, bo niespełna od roku, a nadal nie poznałam wszystkich tajemnic tego urokliwego miasta. Przeprowadziłam się tutaj, ponieważ mój ojciec został przeniesiony na inne stanowisko w pracy, znacznie lepsze; jedynym warunkiem była przeprowadzka.

Uczęszczam do zwykłej, publicznej szkoły. Poznałam tutaj naprawdę wspaniałych ludzi, jednak najwięcej czasu spędzam z moją przyjaciółką - Alison. Jest jedną z tych dziewczyn w szkole, która pokazuje, że jej serca nie można łatwo zdobyć, dlatego nieliczni próbują ją poderwać.

Do tej pory nie poznałam żadnego fajnego chłopaka, który odwróciłby mój świat do góry nogami. Nigdy nie miałam problemów z dogadywaniem się z płcią przeciwną, lecz również nie ciągnęło mnie do nich z nie wiadomo jaką siłą.

***
6:30.
Budzik punktualnie zadzwonił, zrywając mnie na równe nogi. Ostatni dzień szkoły, co oznaczało, że zaczną się wakacje. Kolejne niezapomniane chwile z przyjaciółmi, kolejne letnie zauroczenia i imprezy. Na samą myśl o tych wszystkich wspaniałych rzeczach mój żołądek wykręcał się z niecierpliwości. 

Szybkim krokiem powędrowałam w stronę toalety. Umyłam zęby, nałożyłam lekki makijaż i energicznie zaczęłam przebierać ubrania w szafie,by znaleźć strój, w którym będę wyglądać oszałamiająco, w końcu to ostatni dzień szkoły, prawda? Ostatecznie założyłam na siebie zwykły, biały t-shirt na ramiączka, który włożyłam w koronkową, pudrowo-różową spódniczkę. Do tego założyłam czarne baletki i stwierdziłam, że jestem gotowa na pożegnanie się ze szkołą na całe 2 miesiące.

Wychodząc z domu pocałowałam moją mamę w policzek, życząc jej dobrego dnia. Co jak co, ale kocham moją mamę. Jest chyba jedyną osobą, poza Alison, której mogę powiedzieć wszystko oraz mam z nią lepsze kontakty niż z ojcem. Jestem bardziej córeczką mamusi, niż tatusia, chociaż po dłuższym zastanowieniu uważam, że to chyba lepiej.

Pod szkolnymi murami znalazłam się w zaledwie 10 minut. Przeszłam przez próg szkoły, wędrując w kierunku mojej szafki. Nagle ktoś zatrzymał mnie, ciągnąc mnie za ramię.
-Hej, skarbie. -przywitała mnie Alison.
-Cześć! -krzyknęłam entuzjastycznie, po czym ją przytuliłam.
-Widzę, że jesteś zadowolona! Będziesz jeszcze bardziej, jak usłyszysz, co będziemy dzisiaj robić! -powiedziała, szczerząc się.
-No mów. -przewróciłam teatralnie oczami.
-Idziemy dzisiaj na imprezę z okazji końca roku szkolnego! -praktycznie wydarła się na cały korytarz, za co została upomniana przez przechodzącą nauczycielkę.
-Żartujesz, prawda? -zapytałam, nie wierząc jej.
-W takich sprawach nigdy, Viv. -prychnęła. -A co najlepsze, impreza odbędzie się w domu tego największego przystojniaka, Biebera! -pisnęła zadowolona.
-O mój Boże! -tylko to zdołało mi się wykrzyczeć.

MOJA PIERWSZA IMPREZA W LOS ANGELES. TAK!

***
Jeżeli wytrwałeś do końca prologu - SKOMENTUJ!
Chciałabym poznać waszą opinię, gdyż liczy się ona NAJBARDZIEJ!
Więc proszę was, poświęćcie te 5 sekund, aby skomentować :)
+
jeżeli chcielibyście być informowani - piszcie swoje usernames
z twittera w komentarzu! :)
+
zapraszam was do dodania się do obserwatorów ( w miarę możliwości)
po lewej stronie! :)

24 komentarze:

  1. Świetny prolog *-* mój username to em_dmb <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny prolog ; 3
    Spodobało mi się i chcę czytac więcej

    informuj :3
    @AlrightLidia

    OdpowiedzUsuń
  3. No w sumie to prolog jest ciekawy, nie powiem, że nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się ciekawie ;)

    informuj ♥ @JustenDame

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny prolog! czekam na kolejny ! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prolog na pewno nas zachęca do dalszego czytania. Aczkolwiek nie byłabym sobą gdybym się czegoś nie przyczepiła. W pierwszym akapicie coś mi nie pasuje, brzmi to w mojej głowie jak masło maślane. Wdg. mnie ( choć oczywiście mogę się mylić ) nie jest dobrze przedstawione składniowo. Nad tym powinnaś trochę popracować, bo gdzieniegdzie zdarzają ci się tego typu błędy. Mam nadzieję, że nie zraziłam ciebie moją opinią, jeśli tak jest to najmocniej przepraszam. Pomimo tych małych błędów prolog jest bardzo ciekawy i czekam na dalsze rozwinięcie fabuły :) xoxo @lonathas on twitter

    Ps. Mogłabyś mnie informować o NN ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prolog rzeczywiście zachęcający. Wszystko brzmi ładnie, czyli raczej bez jakiś większych błędów, a oprócz tego treść też ciekawa. Chętnie przeczytam ciąg dalszy, mogłabyś informować mnie o nowych rozdziałach? :)
    pozdrawiam i takie tam ;>
    @_ifancyjustin

    ps. ładnie tu ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy prolog :)
    Chętnie byłabym zainteresowana. Mogłabyś mnie informować?
    @cojawera z Twittera. + zapraszam na moje własne opowiadanie! http://one-less-lonely-belieber.blogspot.com/ i do wyrażenia swojej opinii w komentarzu :)
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piszesz czytelnie, ładnie układasz zdania i nie ma jakichś rażących błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. Prolog jest ciekawy i wystarczająco mnie zachęcił, abym mogła pozostać tutaj na dłużej. Zobaczymy co będzie dalej :) Jeśli możesz to dodaj bohaterów, dobrze? Chodzi mi raczej o Allison, bo każdy wie jak wygląda Bieber, a Viv to nasza Demi, tak? Mimo wszystko, fajnie by było, gdybyś dodała bohaterów :) Życzę weny i zapraszam przy okazji do siebie: http://life-can-surprise.blogspot.com/
    Jeśli możesz - informuj mnie o NN @biiebsily

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚWIETNE. Nie mogę się doczekać dalszej części! Możesz mnie informować? @AwwMyDrew

    OdpowiedzUsuń
  11. Świene chce już 1 rozdział

    @AsiaFan1D_JB_LM

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny! Czekam na kolejny rozdiał ;) Możesz mnie informować? @One_dreamWithJB

    <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie po prostu brak mi słów informuj mnie na bieżąco @Daniel90814957

    OdpowiedzUsuń
  14. @FolllowMeJB

    fajne, chcę być informowana ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawie się zapowiada ;P zobaczymy co się dalej stanie ;)
    http://ne-vous.blogspot.com/ zapraszam na mój ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Już mi sie spodobało, czekam na dalszą część.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak jak obiecałam, komentuję.
    A więc, prolog bardzo ciekawy i czekam na dalszą część :)
    Uwielbiam imię Vivienne, jest po prostu śliczne ^_^

    Zachęcam Cię również do zajrzenia na moje blogi -
    http://u-like-a-angel.blogspot.com/ i http://u-are-my-hallelujah.blogspot.com/ :)

    @holyshit_swagg

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam na kolejny :p

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne
    zapowiada się ciekawie
    informuj :)
    @stratfordstwerk

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne kotek @up_cupcake_xx

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie sie zapowiada ^^ @carrotswife

    OdpowiedzUsuń
  22. Już to kocham <3 @blackmalina98 ;>

    OdpowiedzUsuń